2014年4月3日 星期四

終於都開花啦


呢盆小盆栽 
由上年12月從Choco B學校交到黎我呢個lazy mama手中
一直都擔心緊  小盆栽幾時會死係我手中

不過  因為學校講明
幾個月之後 (今年3月中) 就要帶番學校同其他同學分享小盆栽既成長
所以  我時常提醒自己
就算自己唔訓唔食 
都必須要好好照顧   唔可以比佢死

成長旅程

2013
12
小盆栽番到黎超人家不足一個月已經進入死亡邊緣



2014
1
小盆栽命硬  有番d生氣



終於都搵到公公幫忙  為小盆栽過盆

 



2014
2
長左好多好多綠葉啦



Choco B
都好比心機幫手淋” () ga




2014
3
要帶番學校交功課啦
雖然有好多綠葉  可惜都未等得及出花花
不過佢冇死  我已經算係好安慰ga la







講真  今次真係可算係我甘大個女
1次好認真地去種花

講真今次要種既呢種花 ß 我已經唔記得佢係咩品種
一般要1-2日淋下水  有充足既陽光
真係唔算係d咩太難既事
可惜  我真係一位super lazy mama
就係連呢d冇咩難度既事
我都唔會太上心 + lazy既人

所以
真係好感恩
上天給了我命硬小花  ß 冇死係我手中



Anyway
雖然已經交完功課
不過  正如我頭先甘講
今次係我甘大個女  1次成功種出花來
亦可以話係Choco B人生中第1盆小植物

所以我會繼續努力  小心照顧呢盆命硬小花
希望命硬小花可以陪伴Choco B 一起成長啦

LAZY MAMA
加油




原來 
我對植物都會有感情的
哈哈



沒有留言:

張貼留言