2013年9月11日 星期三

我係小忌廉


Hello 
我係小忌廉妹妹



我已經4個多月大
媽咪依然未介紹過我比大家識
我呢個媽咪  成日都話自己好忙好忙

事實係
佢根本見我細個  所以就  就真啦





真係唔發火唔得   
當我透明
 


媽咪你要努力postd我既相出黎





寫多d關於我既成長旅程




如果唔係 
將來你老左  我唔會養你ga
到時  眼尾都唔望你一眼  





你就後悔都太遲




媽咪:  知道2公主

我同大家介紹
超人家新成員 -- 小忌廉公主




不過
妹妹呀
超人家所有成員都係雙眼皮ga




你睇下你自己





媽咪真係有d擔心
醫院會唔會拾錯左第2B比我呢





你好快D變番你對雙眼皮出黎比媽咪啊




沒有留言:

張貼留言