2013年9月9日 星期一

公司旅行 – 惠州

公司旅行 – 惠州

又到一年一度既公司旅行
琴日係deadline  
同事們都必須決定去 / 唔去

其實我心裡真係好想去呢
係公司7  我都從未有參加過公司旅行
難得今年Choco B算係大個囡
方包又點頭
另一主要目的
就係可以有個機會比Choco B同多D小朋友一齊玩
因為有好多同事都會帶埋小朋友參加呢

可惜
旅行地點  惠州
老人家一聽到就擧腳反對 ß 特別係婆婆
因為惠州之前有人感染禽流感
雖然報導只有1個女人中蕉
但係婆婆都係信唔過大陸
仲話
如果我地要去  就兩公婆自己去
唔好帶佢個孫去wo ß 緊張個孫  仲多過緊張自己個親生女 – 

當然我都好明白老人家既擔心ge
佢地都係緊張個孫
所以  一直我都已經放棄了


之不過
風回路轉
故事有突然既轉變
endup
因為好多媽媽同事都會一家大細參與
美美姐同事仲比左個好so 既條件比我呢
aiyaaaaaa
甘吸引  仲點忍得住wo


yeah
最終
成事了

期待我係公司努力7年既收穫
公司旅行
 

沒有留言:

張貼留言